Saturday, January 1, 2011

HAPPY BIRTHDAY BABY GIRL....!!!



PUN PUN PON PON PIUT PIUT PREEPPPPPPPPPP
(dan bermcm2 lg siulan belon kedengaran)
juz xde percikan bunga api jer...hehe....suara anak2 kecil lari berkejaran...
tiup lilin...potong kek 3 tingkat..pki topi mcm santa claus berjurai2....
pki gaun..dpt byk hadiah...kissing with my parents...so sweet....
tp tu sume dulu...14years ago...i like that memories...(senyuman terukir)

I was born on the 2nd Jan 1989 at Hospital Washington...upss..tershashul pulak...
at Perak laa...hahahaahahahahahaha.....
date yg sgt secocok bt diriku...
berzodiakan Capricorn...n aku suke gunekan word 'Capri' dlm urusan kerjaku....
at least nmpk la aku hargai bintangku....bulan??
bulan xde...bulan muncul time mlm...cantik...

kini,aku telah menjangkau usia 22tahun...da besar anak bongsu makayah ni kan....
tp masih tido ngan mak...hehe....mak yg ajak taw..aku pun x kisah la...
bila usia makin meningkat ni,mcm2 yg aku pk tuk majukan diri...
aku merasakan byk tanggungjawab yg perlu aku pikul...
byk masa yg perlu aku korbankan....
byk tenaga perlu aku kerahkan...
byk jasa perlu aku sumbangkan....
byk duit perlu aku laburkan....
ini semua adalah dugaan yg perlu aku tempuh dlm meniti alam dewasa...

HADIAH????
aku xperlu kan hadiah yg mahal2....cukuplah sekadar u all bg i KEYCHAIN....
sbb u all pn tahukan yg sy akan smpn keychain hnye org beri kpd sy...hik3...
alaa sekadar ucapan tanda u all ingt tarih bermakne dlm idup sy pun dah ok..
azza x kisah pun...

AZAM : ingin menghakis kedegilan di tubuhku....haha


No comments:

Post a Comment