Friday, December 31, 2010

GOODBYE 2010....=(...=)

huwaaaaa......2010 makin menghilang...!!!
terharu,terkilan,terketawa,tersedih.termerapu,terlampau,tergedik,tersopan,terayu
dan bermacam2 'ter' telah aku harungi...
ader yg ak telah capai dan belum aku capai lg..
ish not fair la mcm neh...
kalau diizinkan,aku x mahu 2010 itu berlalu begitu saje...
AKU TAK RELA MELEPASKANMU.....
fahamilah rintihanku ini....
dr 1.1.2010 - 31.12.2010 ape yg aku dpt...??
adakah semua impian aku tercapai..???
fikirkan sejenak....renung2kan...
masyaAllah...not yet already...so sad...
yg dah tercapai tu Alhamdulillah....

Setelah 3tahun aku bertungkus lumus,berhempas pulas,liuk piuk ngan buku...
finally 5.8.2010 genggamlah aku segulung Diploma Kewangan...
dgn megahnye aku melangkah dgn lirikan yg sgt manis...mencapai dan terus menuruni anak2
tangga yg sedikit tu...aku menoleh kpd ayahanda n bonda yg selama ni menjadi
tulang belakang aku yg sgt cemerlang...A+ adik bg kt makayah ok...muah!

pastu aku dapat keje yg sgt dkt ngan umah....bole pegi lmbt2...org lain grk umah pukul6..6.30..
tp aku grk dr umah kul7.05...perhh lmbt giler...rileks laa..masuk keje 7.40...gelabah la u all neh...haha
dah hampir 5bln aku berada di sana...not bad laa...sume keje penat....
syukur la ngan ape yg kita dapat kan....

pastu kan...aku dapat kekasih plak....sape kekasihku..???upss...
yg selama ni byk beri nasihat yg memberangsangkan kt aku...tp biasa la...
kdg2 aku degil sikit...amek 38% je dr nsht dier...keh3...yg lain aku ikut nasihat family...yg bakinye kawan2 laaa.....
miss him...pasni lame x jumpe dier...sbb die da smbg blaja...keje lg...
DUGAAN....=(

haaaa pe yg impian x tercapai lg tu ye..???
ermmm hope akan tercapai tahun 2011 nnt...INSYAALLAH....
yg pntg aku kena byk berusaha,,
aku kena buang habit yg suka bt keje last minit tuh...ish...not good...
Amin....





No comments:

Post a Comment