Saturday, December 18, 2010

DiSiNi SeGaLaNyA TeRbOnGkAr...

didisebalik keagrisifan azza ada hobi yg yg azza bt yg org lain x tahu...tp pe die ye...lets go to read more bout me...
azza mmg seorg yg simple..lucky..sempoi...azza azza...mcm2 la awk neh..
suka bt org lain tertanye2 ttg kamu...
kahkahkah kahkahkahkah....(gelaK smp guling2)
4 ur all information,information la sgtkan...i like to make collection...cllection ape..??
of course la 'KEYCHAIN'
tp jgn slh fhm k...azza akan kumpul org yg bg kt dier jer...like2..
kdg2 mmg saje mntk..klu dirg g mne2mntk belikan keychain for me...
slalu jd mangsa bdk kilang laa...diorg asek g training kt japan,thailand...
so mesti bwk keychain tuk sy dr negara sane k...finally,permintaan sy,mereka tunaikan....
THANKS....=)
desebabkan rmi yg x tahu hobi aku ni..so collection ak x byk laa...ader yg da karat pn stil ak smpn...
bile org bg sesuatu,kite kne la hargai..ak xnk buang...
ak sendiri jarang beli keychain tuk diri aku...tggu org bg jer...hihihi....jap ea...

haaaa ni baru sikit..ader yg aku gantung kat bag n hp...ader yg org mntk tuk bt penanda...xpe yg mntk pn darah daging aku sendiri..azza x kisah...
CANTIK kan...aku x mntk pn brg yg mahal2..keychain ni pn rm1 da leh dpt...
ader yg dpt free then bg kt aku pun,aku trime ngan tgn yg molek neh...molek ker..??hehe..
so pasni mesti rmi yg da tahu kan hobi aku ni kan....(mcm mntk plak org bg)..
not bad laa...klu nk bg,azza trime jer...
EVEN MURAH PUN,AZZA X KISAH..AZZA KAN SEMPOI....PEACE..

No comments:

Post a Comment